AKS YÖNETİM SİSTEMİ PROJEMİZ SONLANDI

AKS YÖNETİM SİSTEMİ PROJEMİZ SONLANDI

2019 / Aralık

2018-2019 yıllarında yürüttüğümüz “Arama Kurtarma Sivil Örgütleri Kurumsal Yönetim Programı-AKS Yönetim Sistemi” başlıklı projeyi tamamladık.

Merkezi Finans ve İhale Birimi tarafından açılan Yerel STK’lar Hibe Programı kapsamında, “Arama Kurtarma Sivil Örgütleri Kurumsal Yönetim Programı-AKS Yönetim Sistemi” başlıklı projeyi almaya hak kazanan AKUT Vakfı, 66.500 Euro toplam bütçeli projeyi 2018 ve 2019 yıllarında, AKUT Arama Kurtarma Derneği ile birlikte tamamladı.

Vakfımız 21 Aralık 2019 yılında İstanbul Maltepe’deki Centrum İş Merkezi’nde, projeyi paydaşlarına tanıttığı bir kapanış toplantısı gerçekleştirdi.

Arama-kurtarma gönüllü örgütlerinin kurumsal ve teknik kapasitelerinin iyileştirilmesine yönelik olarak planlanan toplantıya, AKUT Vakfı ev sahipliğinde 16 sivil toplum kuruluşundan 40 üye katılım gösterdi. Toplantıda AKUT Vakfı ve AKUT Derneği gönüllülerinin disiplinli çalışmasıyla hazırlanmış insan kaynakları portalı tanıtıldı; başarılı bir proje kapanışı yapıldı.

 

AKUT Vakfı Kurumsal İletişim